Logo MIĘDZY ODRĄ A BOBREM

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 2061
W sumie: 27217

News

News zdjęcie id 695

Webinar pt.: Fundusze Europejskie dla młodych, którzy stracili pracę w wyniku COVID-19 – 25.03.2021 r.

16.03.2021

 

 

                    

Zapraszamy na webinar dla osób młodych, które nie ukończyły 29. roku życia, a utraciły pracę po 1 marca 2020 r. i chciałyby otworzyć własną działalność gospodarczą.

O webinarze
Podczas webinaru przedstawimy projekty realizowane na terenie województwa lubuskiego w ramach Osi Priorytetowej I Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy, Poddziałania 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Dodatkowo przedstawicielka Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Między Odrą a Bobrem omówi projekt pt. "Własna firma - Start dla młodych".
 Wskażemy też inne formy wsparcia dla osób do 30. roku życia, które planują założenie własnej działalności gospodarczej.

Dla kogo
Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby z województwa lubuskiego w wieku 18-29 lat, które utraciły pracę po 1 marca 2020 r. i obecnie nie pracują.

Kiedy i gdzie
Webinar odbędzie się w czwartek 25 marca 2021 r. od 10:00 do 11:30 na platformie ClickMeeting.

Jak się zgłosić
  • Na zgłoszenia czekamy do 24 marca 2021 r.
  • Jeśli masz pytania w sprawie webinaru, zadzwoń: 68 45 65 480.
  • Liczba miejsc jest ograniczona – w webinarze weźmie udział pierwszych 25 osób, które zalogują się w dniu webinaru.
Zapraszamy!

Organizatorzy:
Pracownicy Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Zielonej Górze
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Między Odrą a Bobrem
 
 

Prezes Stowarzyszenia zaprasza

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

listopad 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.